zondag 31 augustus 2014

Dag 5: Disney's Hollywood Studios

Onze ochtend omschrijven begint aardig saai te worden, haha. Wederom op ons gemak wakker geworden en heerlijk gezwommen. Rond half 1 waren we allemaal klaar om te vertrekken richting Hollywood Studios.



Na een kwartiertje rijden waren we al op plaats van bestemming. Weer met een soort tram van het parkeerterrein richting de ingang van het park gereden. Bij de ingang de toegangspassen gekocht en onze dag kon gaan beginnen. Ondanks dat het zaterdag was en nog eens laborday weekend, was het redelijk rustig op het park waardoor we bijna alle attracties en shows hebben kunnen doen. Het langste wat we hebben moeten wachten was ongeveer een kwartier. Alleen de attractie van Toystory hebben we overgeslagen, omdat hier een wachttijd van 70 minuten stond... Ik zelf vond Hollywood Tower of Terror en Rock'n' Rollercoaster er toch wel echt uitspringen qua attracties! Ook hebben we tal van leuke shows/films gezien. Zo vond ik de 3D Muppetshow echt geweldig! Vandaag was weer een dag met prima weer. Bij elke attractie/show waar we naar binnen gingen was de airco echt een verademing! 










Tegen 20.00 uur hadden we het hele park gehad en zijn we weer terug gegaan naar de auto. Onderweg nog even een hapje gegeten en nu weer heerlijk terug in de villa. Nog even een beetje bankhangen en dan op tijd naar bed, want morgen zal de wekker vroeg af gaan lopen voor een dagje Discovery Cove. Hier zal een droom van mij in vervulling gaan... Zwemmen met dolfijnen!!

PS: Leuk om te zien dat het blog regelmatig gelezen wordt en ook geweldig dat jullie allemaal reacties achter laten!! Ik lees ze allemaal en ga ze zeker nog beantwoorden, maar eerst nog even heerlijk genieten hier. 

5 opmerkingen:

  1. Henk en Monique Voermans.31 augustus 2014 om 10:04

    Prachtige foto's en een mooi verhaal erbij. Jullie genieten met volle teugen van deze vakantie lees ik hier. Mooi hoor.(Nu 10 uur zondagmorgen,(bij jullie nog 4 uur in de nacht) met net weer 'n buitje, ook zon er tussen door en 16 graden. Richting dat jullie gaan verjaren op 6 september voorspellen ze hier zo'n 25 graden. Geniet lekker verder , we blijven jullie volgen hoor , met groeten van ons uit Breda.
    Henk en Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Marcel, Michaela en Mariska,
    Hier een berichtje van ons uit Dordrecht.
    Ik (Alexander) heb nu pas al jullie blogverhalen gelezen.
    Saskia volgt ze trouw elke dag.
    Super leuk om te lezen wat jullie allemaal uitspoken in de USA.
    Zelf ben ik er nog nooit geweest en hoop dat nog eens een keer te doen met het gezin.
    Kan ik nu alvast wat tips op doen waar we allemaal naar toe kunnen gaan.

    Volgens mij hebben jullie het reuze naar jullie zin en de route voor de gehele vakantie al goed uitgestippeld.
    Geniet er van en tot het volgende blogverhaal.

    Alexander, Saskia en Julia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke dingen maken jullie mee. Het lijkt me geweldig om met dolfijnen te zwemmen. Jullie blog wordt goed bekeken. Op deze manier maken wij jullie vakantie ook een beetje mee. Hier is alles okee. Nog veel plezier en de groetjes. Monique en Henk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo alledrie. Vanmiddag 3 september zijn wij in St. Willebrord geweest. Met (schoon) moeder ,Oma en Jessie gaat het prima. We hebben lekker op het balkon gezeten want het weer is prima! Ik IKON geen foto's laten zien want ondanks dat alles opgeslagen was en wij het offline zouden moeten kunnen kijken kregen we niks

    BeantwoordenVerwijderen